Nejoblíbenější blog 2012

22:22:00 7 Comments A+ a-




Jednou skvělou bloggerkou, jmenovitě Aynnara Tulrgar, jsem byla označena jako nejoblíbenější blog. Za což jsem neskutečně ráda :) Doslova o mě napsala toto:
"Tebe jsem poznala před nedávnem, ale do knižního světa jsi zapadla bez problémů. Ráda se na tvůj blog vracím a čtu si tvé články, protože máš blíž ke knihám než kdokoliv jiný, když jsi ta knihovnice :)"
Mým úkolem teď je určit dalších pět blogů, kteří si podle mě toto označení zaslouží. Avšak je to úkol takřka nelidský. Jak ze všech těch skvělých blogů, co znám, mám vybrat jen 5? :) No pokusím se o to :) Upozorňuji, že na pořadí nikterak nezáleží :)

1. Syki (Knižní doupě) Protože prostě Syki :D Její blog pořád jede a vždycky se na něm pobavím. Syki je prostě Syki, pro někoho možná až příliš excentrická, ale pro mě je prostě svá a její blog je pro mě number one, co se týče knižních blogů, holt my blázni si rozumíme :)
2. Aynarra Tulrgar (Only for books and stories) Tento blog a jeho majitelku jsem objevila teprve nedávno a opravdu jsem si je oblíbila. Majitelka je strašně milý a příjemný člověk a její články také a mám je strašně ráda :)
3. Mima (Mima-coloured) Mimu a její blog znám ještě ze svého starého blogu. Je tedy zaměřený spíše na grafiku a focení, ale nejen na to a já k ní vždy zajdu velmi ráda :)
4. KristianaAlex (Books in Ashes) Tenhle blog mi přirostl k srdci jen jsem ho poprvé otevřela. Je totiž prostě jiný než ostatní knižní blogy, je osobitý, nápaditý a jeden z mála, který není zaměřený jen na fantasy či young adult, ale hlavně detektivky a thillery, což já taky moc ráda :)
5. Rosie (Levandulový přístav) Moje srdcová záležitost, blog plný něžných slov, pohlazení na duši i milého humoru. Růženka je člověk, kterého potkáte párkrát za život a nikdy na to nezapomenete! :)

Je těžké vybrat pět z Vás, je Vás tolik dalších, které by si to zasloužili. Jako Marmeli, která pro Vás najde vždycky milé slovo a jejíž úvahy mě nutí přemýšlet, Abyss, která prostě ke knižnímu světu neodmyslitelně patří, Ohana, jejíž blog je pro mě asi nejoriginálnější, který znám a jejíž příjemné recenze čtu moc ráda i David Holec, který mi vždycky zvedne náladu svými vtípky a pohodovou náladou :) Takhle bych mohla pokračovat do nekonečna, protože poslední dobou nacházím samé skvělé osobité blogy, které čtu ráda.

EDIT: Ježiši já jsem málem úplně zapomněla na Erný, na Erný, která je sice nováčkem, ale její blog je skvělý a neskutečně vtipný, omlouvám se, Ty máš u mě také jedno velké místo v oblibě! :)



7 komentářů

Write komentářů
Syki
AUTHOR
středa, ledna 02, 2013 delete

Šílená Syki přichází poděkovat :) Potěšila jsi mě. Vynasnažím se být i nadále pořádně potrhlá, ať se mi u těch článků můžeš posmát :D Sranda musí být!

Reply
avatar
Kristýna
AUTHOR
čtvrtek, ledna 03, 2013 delete

Jaká čest. Opravdu moc děkuji, velice mě to potěšilo. Už jen proto, že k tobě taky moc ráda chodím. Snad se mi povede zůstat dostatečně originální a "detektivní" :)

Reply
avatar
Aynarra
AUTHOR
čtvrtek, ledna 03, 2013 delete

Páni! Vážně jsi mě překvapila, ale nemusela sis plýtvat místo na mě :) Mohlas nominovat někoho jiného, ale děkuju. Jsem ráda a potěšilo mě to :)

Reply
avatar
Erný
AUTHOR
čtvrtek, ledna 03, 2013 delete

Jaks na mě mohla "skoro" zapomenout??!:DD << to byl vtip, samozřejmě ;D
Snažím se být vtipná jak jen to jde.. ale doopravdy jsem na tom ještě hůř .. Muhehéé :D
Děkuji :)) Jsem ráda za každého mého oblíbence.. ^^

Reply
avatar
Ohana
AUTHOR
čtvrtek, ledna 03, 2013 delete

Páni, díky, že sis na mě vzpomněla. Udělala jsi mi opravdovou radost. Já třeba žila v domnění, že už jakou dobu vůbec nepublikuješ a teď zjišťuju, že jsem tě jen neměla přidanou v bloglovin..okamžitě napravuji a jdu se pročítat zpětně vším, co jsem zatím neviděla.

Reply
avatar
Mima
AUTHOR
čtvrtek, ledna 03, 2013 delete

Basti, ďakujem ti veľmi pekne! :) To som nečakala, potešila si ma :).

Reply
avatar
Rosie
AUTHOR
pátek, ledna 04, 2013 delete

Ježkovy, Basti, teď jsi mě ale dojala :´) Moc děkuju, opravdu si Tvých slov vážím. A zároveň se tím víc stydím, že k Tobě a ostatním chodím tak málo ;) Jsem ráda, že jsem Tě poznala, i osobně.

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)