Není žádná baba více nežli česká knihovnice

18:11:00 5 Comments A+ a-

Ahoj,
už se tu potkáváme docela dlouho a tak bych se Vám taky mohla pořádně představit, že? :) Takže všude na netu mě najdete jako Basteru, ve skutečnosti se jmenuji Barbora. Je mi 23 a narodila jsem se ve znamení Vodnáře. Studuji Informační studia a knihovnictví magisterské a pracuji ve vysokoškolské knihovně na takový nadpoloviční úvazek. Práce i škola mi dává hodně zabrat, do toho ještě moje rodina, kde musím pořád něco dělat, řešit a podobně. Z volného času mi zbývá opravdu málo a to málo, co mám, věnuji svému příteli, knihám, blogu a sledování filmů. Dříve jsem dělala i grafiku, ale na tu nějak čas opravdu nezbývá.
Knihy miluji od malička, možná je to dědičné, moje babička knihy milovala a moje mamka už má přečtené všechny detektivky a historické romány z naší knihovny aspoň pětkrát :) Od malička jsem chodila do knihovny a četla a jak jste si všimli, tak mi to zůstalo a udělala jsem si z toho i práci :)
Jakožto Vodnář jsem společenská, bláznivá, upovídaná a ráda vymyšlím blbosti, bohužel na druhou stranu u ničeho nikdy dlouho nevydržím, protože bych toho chtěla stihnout tolik, což se stihnout nedá :)
Baví mě čtení, koukání na seriály, blogování, sledování sportu, chození ven s přáteli, ježdění po hradech, zámcích a muzeích, chození do přírody, focení... prostě spousta věcí :)
Ráda bych zapracovala na své angličtině, až bude čas a pustila se i do čtení anglických knížek, no uvidíme, já si toho vždy naplánuji, ale můj téměř nulový volný čas mi vždycky udělá čáru přes rozpočet :)

To jsem prostě já, usměvavá chaotická, nestíhající a od úterka promovaná bakalářka! :) 

Ale jinak jsem prostě obyčejná holka, která si na nic nehraje a miluje zvířata :)


PS: Asi jste si všimli, že mám ráda smajlíky, když prostě já potřebuji nějak dát najevo, jak je ta věta myšlena, jak jí cítím, tak mě za to omluvte :)

5 komentářů

Write komentářů
čtvrtek, prosince 06, 2012 delete

ÚISK je pro mě jedna z alternativ po maturitě. Jaké to tam je?

Reply
avatar
Rosie
AUTHOR
čtvrtek, prosince 06, 2012 delete

Ještě jednou blahopřeju k bakalářovi!

Reply
avatar
Clare
AUTHOR
sobota, prosince 15, 2012 delete

nejsem si úplně jistá, jestli jsem ti už negratulovala na twitteru, ale pokud ne, tak gratuluju teď, slečno bakalářko. :)

Reply
avatar
K.
AUTHOR
neděle, prosince 16, 2012 delete

Mohla bych se zeptat, jakou střední školu jsi vystudovala ? Já přemýšlím nad oborem knižní nakladatelství nebo knižní a informační služby a hodně lidí mne odrazuje. Mohla bys mi napsat třeba email (neznamaautorka@email.cz) ?

A gratuluji :)).

Reply
avatar
ňuf
AUTHOR
pátek, ledna 25, 2013 delete

A to vlevo nahoře už neplatí.ode dneška tu velí dvacetitříletá knihovnice.Takže blahopřeji Ti k narozeninám a přeji všechno nejlepší,hodně zdraví,lásky a energie do života a dárečky dostaneš zitra večer,pokud nebudeš zlobit:D :D :D haf

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)