This or That Book Tag (video)

15:07:00 6 Comments A+ a-

Ahoj,

chtěla jsem vyzkoušet nový stativ a natrefila na jeden zajímavý tag This or That Book Tag. Jakmile jsem viděla otázky, dostala jsem hroznou chuť to připravit, dalo to práci, ale povedlo se a jako bonus "nevystřižené scénky" spousta lidí si o ně řekla a jelikož je poslední dobou takové smutnější období, tak proč se trochu nepobavit. Někdy je třeba udělat si srandu i sám ze sebe. Většina už video viděla na Youtube nebo na Facebooku, takže to dávám hlavně pro ty, kteří sledují jen můj blog.


Mějte se krásně a užijte si tropický víkend
Já se chystám na otočku na menší sraz v Brně a mimo jiné pro Vás píši recenzi na audioknihu Doktor Proktor a prdící prášek a Letní tag do projektu Summer reading u Kouzelné klubovny. Nezapomeňte v neděli na Úvodní článek Čteme Esej o tragédii :)

6 komentářů

Write komentářů
pátek, července 18, 2014 delete

Takže němčina nakonec 0%? :D jo, až bude čas a kapesné, tak koupím pořádný foťák a natočím to. Ale asi to bude chvilku trvat. :)
já, kdybych to točila, tak bych měla těch vystřížených scén tak 50x víc, protože bych se ještě během natáčení rozhodovala a měnila procenta. :D
video se ti moc povedlo ;)

Reply
avatar
pátek, července 18, 2014 delete

Vlkodlaci alebo upíri :D no to pobavilo. S paperbackom s tebou úplne súhlasím :)
Veeľmi pekné video, si strašne sympatická :))

Reply
avatar
BiancaJ
AUTHOR
sobota, července 19, 2014 delete

Moc pěkně natočené video :) Jsi velmi sympatická :) Musím říct, že mě překvapilo a potěšilo, že někdo dokáže mluvit taky tak rychle, myslela jsem, že jsem snad jediná :D Díky za ten pocit, že nás drmolilů je víc :) Jinak s většinou tvého výběru se ztotožňuji, zejména co se týče paperbacku a knih z historie a současnosti :) A vystřižené scény jsou super, pobavily takhle při pátku večer :) přeji ti krásný tropický víkend.

Reply
avatar
Monika
AUTHOR
sobota, července 19, 2014 delete

lol :DD

když bys mi napsala otázky, tak bych ti napsala, ale stopovat se mi to, sjíždět dolů a tak :D... noo, jsem líná :DD

Reply
avatar
Kristie
AUTHOR
pondělí, července 21, 2014 delete

Skvělé video! :D Já se upřímně přiznám, že videa od českých blogerů mě moc nebaví, protože mi přijdou taková zdlouhavá a prostě si nedokážou udržet mou pozornost. Ale tvé video bylo přesně podle mého gusta - mluvíš k věci, nezasekáváš se, máš video i kvalitně natočené, dobře sestříhané a vůbec mi nepřijde, že bys mluvila nějak rychle - naprosto v pohodě jsem tě stíhala a rychlost tvého mluvení mi úplně vyhovovala. :) Takže jen tak dál! :D Těším se na další video. :)

Reply
avatar
Jana CM
AUTHOR
středa, července 30, 2014 delete

Taneční vložka je nejlepší! :D

Reply
avatar

Děkuji za všechny komentáře :)